Totalt antall sidevisninger

torsdag 12. april 2012

Freddan ;)



"Det er bedre å tie stille
og bli mistenkt for å være idiot,
enn å åpne munnen
og utelate enhver tvil!"


I england beskrives mannens hjerne slik: " in the left side, there's nothing right....and in the right side there's nothing left!!! Det forklarer jo saken


" Jeg forventer ikke
at du skal falle for meg,
men du kan nå i det minste
snuble litt!":)







To kvinner satt på bussen fra Svolvær te Sortland, og den ene spurte: Ka e dæn beste grunnen te å bruke prevensjon ved uforpliktende sex? Dæn andre  Svarte kjapt: Å slippe å få overraskende besøk av Tore på sporet om noen år.




Min kone ba meg skaffe noen piller som gav meg ereksjon. Men ble sur da jeg kom hjem med slankepiller. ;)



Nordlendingen på Oslotur får
parkeringsbot. Parkeringsvakten
(med turban) nekter å gi seg.
Etter en del krangling sier
nordlendingen til slutt:
.........Æ håpe fan mæ at det såret
i haue dett aldri gror :)


Blondinen var ansatt som vaskehjelp i et stort firma, men måtte etter hvert slutte med det tunge arbeidet fordi hun ble gravid.
På svangerskapskontroll spurte jordmora hvem som var barnets far.
- Det er jeg usikker på, svarte blondinen, - jeg pleier ikke å snu meg mens jeg vasker trappene


 


Koffer e kvinnfolkan født uten humoristisk sans?
-Fordi ho ska ælske mannen - ikkje flir av ham..... ;)

Flere damer er blitt anmeldt til dyrevernet,det er kommet inn melding om at de holder musa si innestengt og sitter på den.Husk at alle dyr har krav på luft og regelmessig mosjon... ;-)

En mann sitter og ser på film, biter negler og roper:
"Nei!! Neeeeeiiiii, ikke gå inn i den kirken !!!"
Kona spør: "Hva slags grøsser er det du ser på...?"
-"Bryllupsvideoen vår. :)


Som Tanaværingen spurte Han fra Vadsø: Bruk du å ta kjærringa di i det andre holle? e du syk sa Vadsøværringen.. æ ska nu ikke gjør ho gravid!!! :)




En mann satte inn en annonse under "personlig": "Kone ønskes". Dagen etter fikk han 167 brev, hvor teksten var entydig: "Du kan få min" :)

To kompiser snakker sammen om sexlivet sitt, og den ene spør:
- Har du og kona nångång gjordt det i bikkjestilling?
- Det ha jo heint.. men ho har meir sans for bikkjetrick..
- Bikkjetrick, ka e de førr nåkka?
- Æ sett å tigg, å ho rulla sæ på sida å spælle død. :)


Dæven, sa gynekologen. - Det e godt at det snart e hælg. Det ska bli godt å sjå folk i auan igjen.:)

Gullkorn fra barnemunn: På spørsmål om hvorfor vi feirer påske i 4. klasse, fikk jeg til svar: Det er fordi det er da høna legger flest egg. :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar