Totalt antall sidevisninger

mandag 19. desember 2011

Godt sagt !!!

Du trenger ikke å si alt du mener,
men sørg for at du mener alt du sier ♥
De som aldri har gjort en feil, har aldri prøvd noe nytt.
En mann var på sesjon og legen skulle se han uten klær.
Legen sier: "Nå, du er jøde? ... Jeg ser du er omskåret?!"
"Nei ... æ e Nordlending, og det der er almindelig slitasje" :D
Som ho mor sa: Det er viktig å vere seg sjølv...... bare ikkje for masse !!! =)
En 80-år gammel nordlending sa til legen sin at han skulle gifte seg. Så hyggelig, hvor gammel er din tilkomne? Ho er 19 år. Oi, sa legen. Men da må jeg advare deg om at aktiviteten i sengen kan medføre en betydelig helserisiko. Vel vel, svarte mannen, daue ho, så daue ho. :o))
Jeg er 100% riktig skrudd sammen...det er bare alle andre som ikke forstår bruksanvisningen ....!!!!
Trønder på shoppinhtur i London:
"Excuse me, where is the handle gate?"

Sex er som en bensinstasjon. Noen ganger får du full service, noen ganger må du be om service og noen ganger må du være fornøyd med selvbetjening =)
En av fordelene med å være et rotehue,
er at du stadig gjør spennenede oppdagelser.;-))
Som regel kommer alderens klokskap for sent. Livets dumheter er alt begått
Teoretisk sett, kan menn og kvinner forstå hverandre. Teoretisk sett, kan man også fange en ål med lasso. :-)))


Du mamma........Hvorfor er mennene så mye høyere enn damene ?? Lille vennen min det er fordi ugresset alltid vokser raskere enn blomstene :)






"Sånn kan det gå" sa gubben med glutenallergi da han ikke
kunne ha sex med kjerringa fordi hun hadde bollemus.. :)



Man er stort sett full hele uken! Mandag til torsdag: Forventningsfull! Fredag: Beatiful! Lørdag: Dritafull og søndag: Skamfull.. :-)


Jeg er en såpass hyggelig person at jeg kan be en annen person å reise til helvete på en slik måte at vedkommende virkelig gleder seg til turen! :)


Uten oss "rare" - ville det vært umulig for de andre å være "normale" :)


Hjernens senter for sexualnytelse ligger rett ved siden av det senteret som styrer følelsen for sult. Så neste gang du føler deg litt kåt, ta deg ei brødskive eller to. For du er nok bare sulten skal du se.. :)


Led meg ikke inn i fristelse, jeg kan gå selv....................
Eller fly , tog , buss og taxi ......



HUSK DETTE!!! Når noen irriterer deg, tenk da at det kreves 42 muskler i ansiktet ditt for å lage en bekymret mine, men bare 4 muskler for å strekke ut armen og klappe til den jævelen!!! :-)


En flokk sauer ledet av en løve,vil vinne over en flokk løver ledet av en sau... =)


Folk sier at nordmenn er gode på ski fordi de er født med ski på beina.Jeg er født naken i ei seng så da regner jeg med at jeg er god i senga!! ;)


Som høna tenkte da hanen løp etter henne: Stopper jeg, er jeg lett på tråden og løper jeg videre blir det ikke noe på meg...
Best og snuble........
=)



Når kvinner går gravide skal alle klappe de på magen å si Gratulerer....Men ingen stryker mannen på pungen å sier ......GODT JOBBA !!!


Hun stønnet og hylte... Sukket og vred på seg...... Den var dypt inni henne...... Han komanderte henne til å holde seg i ro, mens han dro den forsiktigt ut..... Så liten den var !! " Takk ", gråt hun." Aldri mer skal jeg hogge ved. Flis i fingeren kan være riktig så vondt....
=)



Mamma, korsen får man onga? - Mamma får en sædcelle av pappa. - Spis du den? - Nei, ikkje når æ ska ha onga, det er bærre når æ vil ha nye klea og sko.


Ikke bland min personlighet og min oppførsel. Personligheten er meg og oppførselen kommer an på deg ! ;)


Blås aldri ut andres lys for å skinne selv ♥
Rykter er laget av hatere, spredt av tapere og akseptert av de uvitende ! ♥



Geniet ser alltid sine begrensninger...
Vi idioter er ikke hemmet av slike handikap...♥...



~♥~ De første sanglekene vi lærte på skolen var:
"Ta den ring og la den vandre,
fra den ene til den andre".....
Og så lurer vi på hvorfor skilsmisse - statistikken
er så høy.... ~♥~



Den du vil noe, går du til. Den du bryr deg om, lar du høre fra deg.. Den du savner, tenker du på.
Den du vil det beste, gir du råd.. Den du brenner for, er du der for alltid.. Den du elsker, forlater du aldri.. ♥







Baksnakkere er som søppelbøtter - de står sammen og er fulle av oppbrukt dritt..


Det finnes briller for nærsynt og langsynt , men ikke for kortsyn og trangsynt :O)


Ekteskapet er gi og ta. Du gir , ellers tar hun det likevel... :O)


Kvinner er mer irritable enn menn, muligens fordi menn er mer irriterer enn kvinner....  ;-p


OmUhellet skulle vere ute, hold deg inne !! ;O)


Alle dårlige egenskaper har ungen arvet etter meg sa moren, for gubben har beholdt alle sine :)


Ex-en sa til meg: " Du vil aldri kunne finne noen som meg " og da svarte jeg "Nå ble jeg letta !!! :O)


Det er bedre med en god trekant , enn en ond sirkel ;O)


When people hurth you over and over ,think of them as sandpaper .They scratsh and hurth you, but later you`ll be shining and polished while they end up useless ;)


Livet stopper opp av og til , men kun for at du skal sjønne at det ordner seg til slutt og at livet går videre :)


Inteligente mannfolk er som ufoer....
Mangen mener å ha sett dem , noen tror betingelseløst på dem men ingen kan med sikkerhet si at de eksisterer  ;)


Rykter er laget av hatere , spredt av tapere og akseptert av idioter ;)


Det er utrolig hvilken hukommelse enkelte har. De er i stand til ord for ord å gjenta hva en annen aldri har  sagt!

















































 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar