Totalt antall sidevisninger

mandag 19. desember 2011

I disse juletider !!!

Genial jule kalender , ett must !!! =)

Nissen var på sin årlige turne i Nord.. Kom ned pipa, delte ut gaver. Kjæringa bød på grøt, nissen sa:- Hå hå hå, må nok gå, kan ikke skuffe de søte små! Neste pipe, ned i stua, der ligger det 4 søte nakne jenter. De spør om han vil bli. - Hå hå hå, pause nå, kan ikke klatre med kjempestå!!! :-)
Sendte Nissen et brev der jeg ønsket meg en vakker, omsorgsfull, intelligent og kjærlig kjæreste til jul. Fikk svar tilbake; Jeg er Nissen, ikke en jævla mirakelmann...

Sukk..... Nok engang nektet fotografen å ta bilde av meg på saueskinnet naken, kun iført nisselue, gullkjede og babyolje. Det blir derfor ingen julekort i år heller, bare en kjedelig hilsen her. Ønsker dere alle likevel en GOD JUL :-)
Det er mye ståk med jula...

Ståk med baking , ståk med vasking og ståk med gaver.
Derfor kalles gjerne den siste uken før jul for ståkuken :-)

Minner om tipset fra Finsk Husmorforbund. - Hvis du ikke skal feire jul inni skuffer og skap, er det helt unødvendig å vaske der før jul.
julestresset ??????
Jeg? overhodet ikke. Ribba er pyntet og satt på fot, ungene er saltet og satt i ovnen, gavene er lagt i sengen og treet er i fryseren, har bakt svigemor hele dagen, som nå er avkjølt og fyller 5 bokser.
Så nå kan påsken bare komme. Jeg er alltid klar...innen...pinse...Ha en riktig så god sommer alle sammen så sees vi nok utpå høsten en gang! :)
Julegavetips :)


Du vett det er jul når pungen er tom, bjellene henger på treet og staken står på bordet! God jul ♥




♥ Litt sliten ♥
Men Greit…
Da er ungene i kjøleskapet,
steika i senga,
brusen i steikovnen,
... klesskapet er pynta,
juletreet er rødda,
jeg har tatt spillene,
og pillene er rydda vekk!

DA var vel jula redda vel?......;)))



Unnskyld direktør, men er det mulig å ta fri i morgen for å hjelpe kona mi med julerengjøringen?
– Ikke tale om!
– Tusen takk, jeg visste jeg kunne stole på deg...


Nissen var egentlig barnevakten til Jesus.Han bodde i stallen da Jesus dukket opp.Han tenkte at her skal det feires,og så tok det bare helt av!" - Henriette 7 år.


ADVARSEL !!!
Hvis det kommer to nisser på døra di og ber deg ta av deg alle klærne og
danse med armene i været, IKKE gjør det. DET ER SVINDEL !!
De vil bare se deg naken.
Jeg skulle ønske jeg visste om dette i går, for nå føler jeg meg skikkelig dum...;;=))




Her er oppskriften på nord-norsk julegløgg som er rask å lage - og julestemningen kommer som kastet på deg; ganske enkelt: --- >
* Legg ei rosin i en te-sil og hell over 1 liter 60% sprit.
* Blir det for mye fruktsmak, kan du bare glemme rosinen.
--- > LYKKE TIL !! ;-D



Du vett det er jul når pungen er tom, bjellene henger på treet og staken står på bordet! God jul ♥


To blondiner var i skauen for å finne seg ett fint juletre..... De frøs mer og mer .. Til slutt sa den ene blondinen: " Nei nå gidder jeg pinadø ikke mer... nå finner vi oss ett tre uten pynt !!! =)






Nissen satt med julegrøt, ønsket seg f.... varm & Bløt
Englene dalte ned i sjul, ville ha ett knull før jul...
Nissen rei så k........ slang til englekor og bjelleklang.... :O)Det sies at julenissen har fåått
I`m dreaming of a white christmas , but I`m not picky. If I run out of white , Ill drink the red.... :O)


Det sies at julenissen har fått potensproblemer. Han kommer bare 1 gang i året ;) 


Når Gud og hvermann går rundt å nyser, og kuken krymper og ballene fryser, og marsipangrisen kommer frem fra sitt sjul, da er det ikke lenge igjen til jul .... =)















































 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar