Totalt antall sidevisninger

mandag 19. desember 2011

Blondine vitser

En blondine kjører bak en lastebil og gir signal til sjåføren om å stoppe, sjåføren stopper og blondine sier ”du mister lasten din”, sjåføren bare kjører vidre. etter litt gir blondine signal om at han skal stoppe igenn og hun sier ”du mister lasta di!” sjåføren bryr seg ikke og kjører vidre. etter litt gir blondine signal om at sjåføren skal stoppe og sjåføren sier ”du, det er midt på vinteren, og jeg er ute og strør”:-))



En ung buktaler har en kveld en forestilling i en liten by. Med dukken på fanget. Han starter som vanlig med sine dumme blondinevitser.
Plutselig spretter en blond kvinne på 4. rad opp på stolen sin og begynner å rope:
- Jeg har hørt nok av sånne dumme blondinevitser. Hva får deg til å tro at du kan stigmatisere kvinner på den måten? Hva har fargen på en kvinnes hår å gjøre med hennes verdi som me...
nneske? Det er karer som deg som gjør at kvinner som meg ikke blir respektert i arbeids- og samfunnslivet, og til å utnytte vårt potensiale til fulle. Det er fordi du og dine likesinnede fortsetter å diskriminere oss. Ikke bare blonde kvinner, men kvinner generelt... OG ALT I HUMORENS NAVN!

Den etter hvert litt flaue buktaleren begynner å beklage, og da roper kvinnen:
Du holder deg unna dette, jeg snakker med den lille drittsekken på kneet ditt....



Blondinen ringte politiet og sa: Konstabel, det står to kikkere utenfor badevinduet mitt og glaner på meg mens jeg dusjer! Kan dere vennligst komme og jage vekk den lille tjukke!



En blondine var lut lei av blondinevitser, så hun farget håret og ble brunette i stedet. På vei hjem fra frisøren kjørte hun forbi en åker der en bonde ruslet rundt blandt sauene sine.

Blondinen ville undersøke om den nye hårfargen virkelig hadde gjort henne smartere, så hun parkerte, gikk bort til bonden og sa: -Hvis jeg klarer å gjette nøyaktig hvor mange sauer du ahr, kan jeg få en av dem da?
...

-Et merkelig ønske, men OK, sa bonden.

Blondinen konsentrerte seg og sa: -Jeg tror du har ganske nøyaktig... ett hundre og femti sauer.

-Jøss, helt riktig. Vær så god, ta deg en sau.

Blondinen forsynte seg og skulle til å legge sauen i bagasjerommet da bonden sa: -Men hvis jeg klarer å gjette nøyaktig hvilken hårfarge du egentlig har, kan jeg da få tilbake bikkja mi?



Hørt om den blondinen som gikk fra forstanden ? I ti år jobbet hun på bordell. Så fant hun ut at de andre jentene tok penger for det..........

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar