Totalt antall sidevisninger

mandag 19. desember 2011

Dagens vits/sitater fra Vigdis =)

Kvinnfolk er som mobiltelefoner: Liker å bli holdt, liker å bli tatt på, liker lange samtaler, trenger å lades opp -men hvis du trøkker på feil tast, mister du forbindelsen med d samme... ;)


~♥ ~♥~ ~♥~ ~♥~ ~♥~ ~♥~ ~♥~ ~♥~♥~ 


For noen uker siden sendte jeg et brev til Nissen der jeg ønsket meg en vakker, omsorgsfull, intelligent og kjærlig kjæreste til jul. I dag, når posten kom - fikk jeg et ganske så frekt svar tilbake; "Jeg er Nissen, ikke en jævla mirakelmann..." ;o)

 ~♥~ ~♥~ ~♥~ ~♥~ ~♥~ ~♥~ ~♥~ 
Noen ganger, midt på svarte natta, sniker eg meg bort til vekkerklokka mi som sover ..... så brøler eg :
NÅÅ....HVORDAN FØLES DET NÅÅÅ??? HÆÆÆ?? :O)

~♥~ 
~♥~ ~♥~ ~♥~ ~♥~ ~♥~ ~♥~ ~♥~ 







♥ Eg er dårlig i engelsk, men eg kan fortelle deg "I love U" 


Eg er dårlig i matte, men eg veit at du kan regne med meg, eg er dårlig i geografi, men eg kan fortelle deg at du bur i mitt hjerte. Putt dette på din status hvis du har noken du lika eller er gla i. ;)



Har du noen kjæreste for tiden? Spurte den ene blondinen den andre. Nei, det er virkelig utrolig vanskelig å finne en fyr jeg kan tenke meg å satse på, svarte den andre. For hver gang jeg ender opp i senga med en kar, så tenker jeg morgenen etter: Er dette virkelig han jeg vil at mine barn skal tilbringe helgene og annenhver onsdag med? ;)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar