Totalt antall sidevisninger

onsdag 25. januar 2012

Litt ymse ;)

Det er bedre med litt støv i hjørnene, enn et rent helvete !!!


Når du ser en fantastisk flott person, så er det lov å stirre, det er lov å smile, men deretter bør du gå vekk fra speilet og gjøre noe annet....:)))

Hvorfor skal man gjøre noe lett, når man kan få hjelp av NAV til å gjøre det vanskelig. - Ja. kanskje til og med komplett umulig..

Ungjenta kjøpte for første gangen en dildo.Etter ei uke ringte ho butikken:-æ e heilt utsletin' æ, og battrian e flat...ka ti ska dejn sprute!!??

Sædcellen Kåre og vennene hans var på tur.Plutselig utbryter Kåre:vi har blitt lurt for her lukter det dritt! =)


Hva er likheten mellom pupper og leketog?
- Begge er beregnet for barna, men det er fedrene som leker med dem.


Jeg så meg nettopp i speilet, og begynte å tenke på uttrykket " min kropp er mitt tempel". Lurer i den forbindelse på et par ting: Hvilket århundre ble det bygd, hvem godkjente utbygging og hvor pokker tok vaktmesteren veien.....?
Kanskje på tide med et prioriere seg selv år....


En liten mager hvit fyr går inn i en heis. Når han løfter blikket ser han en enorm mørkhudet mann ved siden av seg i heisen.
Den mørkhudede ser den lille hvite fyren stirre på ham og sier:
-2,10 høy, 120kg, 30 cm penis, 1kg testikler, Turner Brown!

Den hvite mannen svimer av og ramler så lang han er på golvet.
... ... Han våkner av den store mannen rister i ham og spør hva som feiler ham.

Med svak stemme sier den lille mannen:Ehhh hva var det du sa til meg?

Jo, siden du stirret så fælt på meg, antok jeg at du ville spørre om det alle spør om når de ser meg. Derfor svarte jeg uten at du spurte at jeg er 2.10 høy, veier 120 kg, har 30 cm lang penis og testikler som veier 1 kg og navnet mitt er Turner Brown.

Turner Brown???? Takk gode gud! Jeg synes du sa turn around .



Endelig et leksikon som gjør at blondinene forstår hva datanerdene snakker om:

Backup - å ligge på magen.
DVD - det var det.
E-post – senere enn både A-post og B-post.
Fildeling - bifil.
Laptop - lue på same.
Modem – det motsatte av ødem.
SD-kort - idolbilde av Trond Giske.
USB - landet som kommer etter USA.
Bluetooth - når man har spist blåbær.
Grensesnitt - knivslagsmål i Tornedalen.
Hjemmeside - gavel på huset.
Internminne - anekdote fra Husøy.
Megahertz - stort bilutleiefirma..
Metatagger - fiskekroker fra O.Mustad & Sønn
Moderkort - bilde av mamma.
Flatskjerm - når man har satt seg på capsen ;-)


Et ektepar kjørte rundt på bondelandet i knugende taushet, etter en heftig krangel. Så passerer de en gårdsplass hvor det rusler rundt flere griser og esler.

Kona spør sarkastisk: -Slektninger av deg?

- Yep, svarer gubben. – Svigers.


Jeg får NESTEN ALLTID komplimenter for rompa mi…
Her i går snakket jeg med noen nede på senteret, og når jeg gikk hørte jeg de hviske: - "For et rasshøl..." ;-)




Gud sa ILD, og en vulkan kom opp av jorda... Gud sa VAINN, og en foss åpenbarte sæ... Gud sa NÅKKA LEKKERT... og der kom plutselig Æ gåanes...:O))

elskede, kviskra ho,- vil du ælske mæ sjøl ætte at vi ha gifta oss? - antar det, sa han,- æ har bestandig vært heilt vill ætte gifte kvinnfolk......!!

Vet du hva toalett-skåla, bursdager og g-punktet har felles ...? Menn klarer ikke å treffe noen av delene:)))


Hørt i nordnorsk syklubb:Dæven ta,sa dama....no har æ så løst på kuk at æ tørr ikkje tørke mæ i ræva førr da glæfse fetta etter fingran mine.... =)

Det er ikke lengden på tryllestaven som teller, men magien i pinnen det kommer ann på!! ;)))))))))


Som ho sa bestyrerinnen i nonne klosteret:Visst dere ikke er snille,vil fredagsbananene bli servert i skiver...! 

En mann ble stoppet i en fartskontroll. Mannen rullet ned vinduet, og politiet sa til han. Min gode mann: Jeg synes det lukter alkohol her. Mannen rullet vinduet litt opp, og sa: Ble det bedre nå?  ;)

Han Ola kom smilende hjem til kona en kveld og slengte en liten pakke på kjøkkenbordet.
" Hva er det der ? " spurte hun.
" Olympiske kondomer, " svarte Ola, " gullfarget, sølvfarget og bronsefarget".
" Og hvilken har du tenkt å prøve først? " spurte kona.
" Gull selvfølgelig, " svarte Ola.
" Jeg synes du skulle ta sølv, " svarte kona, " det hadde vært veldig allright om du kom som nummer to for en gangs skyld "....... 


Jeg blei stoppa av politiet, i en kontroll, og den ene betjenten, mente bestemt at jeg var full, så jeg måtte svare på noen spørsmål, som skulle avgjøre om jeg var påvirket, eller edru.....
Politimannen:
- Hvis du kjører på en vei, og møter to lys, hva er det da?
- En bil, tenker jeg, svarte jeg.
- OK. Men er det en Volvo, Audi, eller Merscedes?
... - Hakke peiling, svarte jeg.
- Du er full, svarte han.
Jeg rystet lett på hodet, og så nok litt overrumplet ut..

- Men om du møter ETT lys da, spurte han.
- Anntageligvis en motorsykkel, svarte jeg.
- OK. Men er det en Honda, BMW, eller en Suzuki?
Hakke peiling, svarte jeg..
Du er full, sa han igjen.
Nå blei jeg litt forbanna, og stilte denne egenrådige snørrvalpen, et spørsmål:
- Om du ser et kvinnfolk, på et hjørne, med nettingstrømper, lårkort, høyhæla sko, og masse makeup, Hva kan det da være?..
- Haaa, sa politimannen, det er selvfølgelig en hore!..
Riktig, svarte jeg. Men er det din kone, datter, eller mor?
Da røyk førerkortet!.... 

Lille jente: Hva betyr sæd?
Mamma`n: Forklarte så godt hun kunne, veldig nervøs.
Lille jente:
.............
..............
.............
.............
.............
.............
............
.............
.............
............
ÅJA! Jeg trudde det betydde trist på engelsk, jeg... 


Menn er som mobiler, når du først har begynt og forstå deg på de, kommer det en ny og bedre modell.. =)


Marit: "Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med gutten.
Han snakker aldri sant, bare lyver og skrøner. Hva skal det bli av ham?"
Gerd: "Tja... Han kan jo bli politiker, bruktbilselger eller meteorolog".... :)

En neger kom ut fra akupunktur, han hadde glemt 2 nåler i panna.
På bussen stirret en dame.
" har du aldri sett en neger?" spør han.
"Jo, men aldri en radiostyrt"…


En man kom inspringande till spermabanken med rånarluva och skriker till kvinnan bakom disken:
-Öppna kassaskåpet!
-Men det finns ju inga pengar, svarar kvinnan skärrad, det här är en spermabank.
-Hör du inte vad jag säger, öppna kassaskåpet! skrek mannen.
Kvinnan lyder mannen varpå han sägen
... -Ta fram flaskan från skåpet och drick upp den.
-Men det är ju sperma, klagar kvinnan.
-Öppna flaskan och drick upp innehållet säger jag ju, skriker mannen igen.
Kvinnan har inget val så hon lyder mannen. Han skriker igen:
-Öppna nästa flaska och drick upp den också.
När hon druckit upp den så tar mannen av sig rånarluvan och kvinnan upptäcker att det är hennes man som står där. Han säger då:
-Där ser du, det var väl inte så himla svårt! =)


Så var det han der SAMEN som fikk høre at svigermora skulle komme på besøk.
Han tok med seg hunden i vedskjulet og kappa halen av den.
"Her ska man fan ikke vises nåkka form før begeistring!!"



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar