Totalt antall sidevisninger

tirsdag 13. mars 2012

Litt forshilligt ;)

Enhver mor, håper alltid, at hennes datter skal finne en bedre ektemann, enn hun selv gjorde..
Men hun er helt sikker på, at hennes sønn aldri vil finne en så god kone, som hans far gjorde... :))



THIS IS A TEST: If you see anything other than 
a sleeping puppy.. the internet has ruined you!!!:)




Blondinen gikk til gynekologen med et problem nedentil. Jeg tror nok jeg må be deg om ikke å ha sex med samboeren din på en måneds tid, sa hvitfrakken. Det burde gå greit, sa blondinen, jeg har et par kompiser som kan steppe inn i mellomtiden! :)


Snakk om utakknemlige folk. Jeg gav en venn kompliment for den flotte barten. No er jeg sletta fra vennelista hennes!!!





Hvis noken lurer på koffor eg drikker så mykje , så er det herved en naturlig grunn :) Ken ville ikkje hatt ett sånt fint tre i stua :) 
 
Jeg var på bingo i går og vant ei hel flaske sprit. Da jeg skulle hjem, var jeg redd for at jeg skulle velte av sykkelen og knuse flaska. Så jeg skynte meg å drikke den opp. Det var jamen lurt, fordi jeg veltet nemlig sju ganger :-)



Å gifte seg er omtrent som å gå på resturant med kompiser.
Hvorfor mener du?
- Jo, du bestiller noe, og når du ser hva de andre får, så ønsker du at du heller hadde tatt det de fikk! :)



Blondinen ringte sin nye elsker og formelig kurret i telefonen: - Du er bare en helt utrolig god elsker!
- Hø, hø, sa mannen smigret, og fisket etter flere komplimenter: - Hva får deg til å si det?
- Jo, vi har bare drevet på i 1 måned, men jeg er allerede tre måneder på vei!! :)



Man trenger styrke for å stå alene.Man trenger mot for å lene seg mot noen.

"Problemet med verden er ikke, at folk vet for lite,, men derimot at de vet så mye, som ikke er sant" 

Det er to typer influensa : Den vanlige, helt ufarlige som kvinner og barn får... Og den pinefulle og nesten dødelige typen som rammer de stakkars mennene ;)

Jeg blir ikke sjalu når jeg ser min ex kysse en annen. pga jeg har lært å dele mine brukte leketøy med di som er mindre heldige!!! ;) 


Gråt aldri for den personen som sårer deg, bare smil og si: Takk for at du gir meg sjansen til å finne noen som er bedre enn deg! ;)

Brenn ikke alle broer før du har kommet over dem...... :)

En skal drikke mye for å kunne leve av panten...:O)

Om du blander PMS med GPS, får du ett fly forbanna kvinnfolk som finner deg samma faen hvor du måtte befinne deg ;)

Jeg glemmer aldri et ansikt - men i Deres tilfelle er jeg villig til å gjøre et unntak. :)

En krangel er en diskusjon
mellom hun og han,
hvor den ene har rett,
og den andre er mann! :)


Gå ikke alltid dit veien fører deg. Gå heller der hvor det ikke fins noen vei - og sett spor etter deg.


Å mislykkes betyr ikke at jeg har oppført meg dumt - det betyr at jeg våget å prøve.

Å mislykkes betyr ikke at jeg ikke har oppnådd noenting - det betyr at jeg har lært noe.


Ikke undervurder deg selv gjennom å sammenligne deg med andre. Det er ulikhetene våre som gjør oss unike.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar