Totalt antall sidevisninger

tirsdag 7. februar 2012

Litt forshilligt ;)

Å elske kan være som å kjøre bil: Man starter for brått, kjører for fort
og stanser for sent ;)


Jeg så meg i speilet,men så ikke ut,så jeg gikk til vinduet isteden... ;)

Fra barnemunn
I gamledager sa man "Jeg elsker deg" til folk. Nå trenger man heldigvis ikke å anstrenge seg så forferdelig skrekkelig lenger. Jeg tror det holder at man sier: "Kom hit!". (Holger, 8 år)

Og så var det kjerringa som kom flygende inn til mann sin en mørk høstkveld,helt forstyrra,hvit i ansiktet.
Og så skriker`a:- Trur du itte det var en som forsøkte å antaste meg da!!!!
- Jøss,sier gubben,- har det blitt så mørkt alt ! :)

Ett forhold uten tillit, er som en mobil uten dekning. Hva gjør du på mobilen når du ikke har dekning? Du spiller spill;)



Under en sex undersøkelse på gamlehjemmet ble Olga 82 spurt når ho sist hadde sex. 1945 svarte Olga. Oi, det var lenge siden, svarte intervjueren. Å, dere unge har ikke begrep om tid, sa Olga , klokka er jo bare ti over åtte :o))

Når æ va 22 sa æ tell en kar at han va heile værden førr mæ, æ har heldigvis mye bedre peiling på geografi nu ;)

Hva er de fire hemmeligheter ved et godt ekteskap?


Det er viktig å finne en kvinne som er flink til å lage mat og gjøre rent.


Det er viktig å finne å kvinne som har mye penger.


Det er viktig å finne en kvinne som liker sex.


Fremfor alt er det viktig at disse tre kvinnene aldri møtes.

Alle vet jo at varme utvider ting, så jeg er ikke tjukk, det er GLOBAL OPPVARMING!!!!!!!! ;)

Alderen har to fordeler: Man har ikke vondt i tennene lenger, og man hører ikke lenger alt det dumme som blir sagt rundt en.:))



Mannen kom lett rødmende inn på legens forværelse i joggebukser og med en veske foran skrittet. Hva er i veien her, da? Spurte den barmfagre, blonde legesekretæren. Vel...Dette er fryktelig pinlig, men jeg har fått en steinhard ereksjon som nekter å legge seg ned igjen, betrodde mannen henne hviskende. Ai, ai, sa legesekretæren, legen er virkelig veldig opptatt i dag, men det er ikke helt umulig at jeg klarer å klemme deg inn...

Føler ikke at jeg er gal bare fordi jeg prater til meg selv noen ganger, og heller ikke når jeg svarer meg selv. Det er de gangene jeg spør meg selv om jeg kan gjenta det jeg sa fordi jeg ikke fulgte godt nok med, som bekymrer meg mest ;-))

Han Hans på 85 år var til helsesjekk hos legen, og samtidig fortalte legen at han skulle gifte seg. - Så hyggelig, hvor gammel er dama da? - Ho er 19 år. _ OI!, sa legen, da bør du være klar over at aktiviteten i sengen kan medføre en betydelig helserisiko..... - Vel, vel, svarte gubben, daue ho, så daue ho.. ;-p

Gud hadde fest da han skapte deg: Han spiste jordbær og hummer! Han drakk champagne, hvitvin & cognac! Drita? Ja, men hans beste verk noen sinne!! ;)



Det er bedre å snuble i riktig retning, enn å gå med faste skritt feil vei... ))


Dommer til tiltalte:
- Du idømmes herved en bot på 5000 kroner for å ha kalt den fornærmede en idiot. Har du noe å tilføye?
- Nei, dommer, det har jeg dessverre ikke råd til!! :))

Karl gifter seg med en dydig jomfru som har vært umulig å få overende før bryllupsnatten.
Så straks de kommer seg opp i sengen i brudesuiten, er hendene hans overalt.
- Karl, da , sier bruden spisst,- jeg forventer at du har like gode manerer i sengen som du har ved bordet!!
... Karl folder hendene fromt i fanget og spør.
- Er dette bedre?
- Mye bedre, lyder det fornøyde svaret.
- Vel , kan du være så snill å sende meg høna? :))))

"Kvær gang æ og kjærringa krangle, blir ho historisk...", - "Meiner du hysterisk?", - "Nei, historisk!"- "Ho kommer ailltid trekkanes m gamle saker!!"....:))



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar