Totalt antall sidevisninger

onsdag 29. februar 2012

Litt ymse ;)



Hvis man er så jævla redd for å drite seg ut. Så burde man kanskje vurdere om man skulle begynne å gå med bleier igjen :-)
SISTE FRA SLOTTET: Ari Behn har nå fått seg en ordentlig jobb. Han har fått fast ansettelse i Kongens Garde, og skal stå englevakt...:-D:-D..

DEN SOM TAR LIVET BOKSTAVLIG, kan lett sette seg fast i alfabetet. ;)

Tilgivelse er ikke å glemme,
Det er å gi slipp på det vonde.


Kona mi er altså bra dum, jeg steriliserte meg for ti år siden,
men trur du ikke den dumme geita fremdeles bruker P-piller... :)

Er det ikke urettferdig? Hva da? Når en kvinne går gravid, klapper alle henne på magen og sier: Gratulerer. Men det er ingen som stryker mannen over ballene og sier: Godt jobbet. :)

Familier er som karameller - stort sett søte,
men en og annen nøtt må du regne med.. :)


Toppen av optimisme?
Det må være ektemannen som kommer hjem med leppestift på
skjorte, stinkende parfyme, klasker kona på baken og sier :
-Og så var det din tur!


Neger med svær kuk håndhilser på dverg i badstuen, presenterer seg som Turner Brown.
Dvergen besvimer, våkner og utbryter: Jeg syntes du sa turn around …!! :)





Å gå inn i seg selv, er en skummel affære..
kanskje er det ingen hjemme...:O)

Den som har lett for å legge på seg på enkelte steder,
bør holde seg unna de stedene...:O)

Finnmarkningen gikk til lege med exsem i ræva,- Du kan få hydrokortison,sier legen, - ka i helvette ska æ me Hydrokort i Son.
Æ bor jo i Alta og har Essokort der....

Anny satt hos skilsmisse advokaten og brukte lommetørkleet flittig.
- Nå har jeg tatt bestemmelsen, hulket hun, - nå vil jeg virkelig skilles fra min mann!
- Og grunnen? spurte advokaten
- Mannen min har mistet helt interessen for meg og ungene de siste årene. Ja, han er faktisk ikke far til den yngste engang!!

"Jeg bryr meg ikke så mye om at folk ser på klokka når jeg prater. Men jeg misliker sterkt at de begynner å riste på'n for å se om den går;-))"...◠‿◠✿

“I’m selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can’t handle me at my worst, then you sure as hell don’t deserve me at my best.”





En samefamilie med usedvanlig mange barn fikk besøk av presten med kone.

"Så velsignet mange barn dere har fått," sier prestefruen.

Så sier presten; "Ja, jeg og min kone har i mange år bedt til Vårherre, men har ennå ikke blitt velsignet med noen barn.

Samen: "Tja, det er vel og bra og be, men dokker skulle kanskje prøve å pule litt også!" :)



Finnsk fruktcoctail:
1 flaske vodka
1 coctailbær
1 sitronskive
røres sammen
PS. coctailbær og sitronskive kan sløyfes. bon appetit :D



Hos meg er alltid begeret fullt FØR det renner over...:O)

Kari hadde fått en byll i nakken, så hun og ektemannen dro til legen for å se på den.
Legen bøyde seg over byllen og bemerket:
- dette var en stygg satan.
ola svarte: - jau, men ho e snill mot ongan.:)


http://www.ikkepedia.org/wiki/Radv%C3%A6ring

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar