Totalt antall sidevisninger

søndag 5. februar 2012

Vitser ++++++++






Ho var litt småsnurt fordi gubben ikkje ga nok uttrykk for sine følelser for henne, så en dag spurte hun "Koffør sei du ikkje at du elske mæ?"
Gubben svarte kjapt og kaldt: "Æ har sagt det en gang, og heilt te æ sei nåkka ainna, så e det det som gjeld... :-))



Når livet føles tungt og hardt,
når hjerte gråter og alt er svart.
Når du føler alle svikter på din vei,
så vit det...
Det er alltid brennevin hjemme hos meg!...:O)

Kjærligheten er en kraft som enten kan løfte oss eller ødelegge oss. Den kan føre oss fra himmel til helvete i løpet av sekunder. Men det er verdt risikoen.



En vakker blondine går inn på flyet og setter seg ned på første klasse. Flyvertinnen spør om billetten ... flyvertinnen forteller at hun har en økonomiklassebillett. - Jeg er en vakker blondine og flyr kun første klasse. Flyvertinnen understreker at hun kun har en økonomiklassebillett til Oslo. - Jeg er en vakker blondine og flyr kun første klasse, svarer blondinen igjen. Akkurat da kommer kaptei...nen forbi og spør hva problemet er. Blondinen sier, - Jeg er en vakker blondine og flyr kun første klasse. Kapteinen får se billetten og hvisker henne i øret ... og blondinen spretter opp og setter seg inn i økonomiklasseavdelingen. Flyvertinnen spør kapteinen hva han sa for å få flyttet henne så lett. - Jeg fortalte henne at første klasse ikke går til Oslo, svarte kapteinen.


Ekteparet hadde tatt til seg en liten baby fra Korea. Da noen venner kom på besøk satt ekteparet fordypa og hørte på et språkkurs fra en kassett.
- Ka driver dere med? ville vennene vite.
- Vi tenkte vi sku lære oss koreansk, svarte ektemann. - For når ho begynne å snakke, må vi jo forstå ka ho seie !:)


Hvor lenge må jeg ligge på sofaen i samme stilling, før jeg kan kalle det "yoga"? :)

Kjærringa lå til sengs da gubben kom inn med et glass vann og to paracet . - Værsegod ! - Ka det e , sa kona , æ har ikke vondt i hodet !! - aha , sa gubben , der knep æ dæ !! ;)

Fra barnemunn : Når man er sånn førti eller femti år,
slutter damene å legge egg.Det vil si at de ikke lenger
kan produsere folk.Hekkingen begynner sånn i
fjortenårsalderen og varer helt til middelalderen..;))


Det verste ved egoister er at de aldri snakker dårlig om andre. De snakker nemlig aldri om andre.;-)


Jeg og Halvor kranglet en dag:-Jeg kunne like gjerne vært gift med faen sjøl!!!,freste Halvor til meg.-DET går ikke!!,brølte jeg tilbake,-SÅÅ nære slekninger får ikke gifte seg!!!!

Paven sier at angrepillen er abort .Da lurer jeg på om å runke er mord og fremfor alt,de som svelger, er de kannibaler?

Mannen kalte Musa til Kona for Perleporten,ikke for det at den er hellig,men fordi det er så jævlig vanskelig å komme inn ;)))

Teori er når man vet alt, og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, og ingen vet hvorfor. Her blir teori og praksis forent, ingenting stemmer og ingen vet hvorfor...;-))

Mennesker består av 80% vann. Og selv det synes ikke avholdsfolk er nok!;-))

KAN NOEN HJELPE ??? Jeg har kjøpt meg en sånn skritt-teller, og lurer på 2ting : Hvor i skrittet skal den være, og hva er det egentlig den teller?? ;)

Å klemme er et tegn på kjærlighet........ le er et tegn på lykke , ha meg som venn , det er et tegn på forbanna god smak!!!!! ;)


Det fins jammen ikke for mange kule mennesker i verden.
Derfor er jeg glad for at jeg traff på deg,for da kjenner i hvertfall du en...:O)


Det er synd at mennesker ikke kan bytte problemer !
Alle vet jo nøyaktig hvordan de skal løse andres ;-)


Noe man ikke sier til en naken mann:Rart , du som har så store føtter.......
eller
OK, vi får gjøre det beste ut av den...:O)



Jeg lider av litt faenskap og dårlig moral,
men så lenge det ikke finnes medisin i mot det
har jeg lært meg å leve med det....:O)


Å gå gjennom livet og undervurdere seg selv ,er som å kjøre bil med håndbrekket på...:O)


Når du føler at ingen elsker deg, ingen bryr seg om deg, alle ignorerer deg og folk er misunnelig på deg.....
Da bør du virkelig spørre deg selv:Er jeg FOR sexy???? !!! ;) 


Er du ute på dypt vann, er det lurt å holde munnen lukket...:O)

Gå ikke alltid dit veien fører deg. Gå heller der hvor det ikke fins noen vei - og sett spor etter deg...:O)


Fordelen ved å bli skallet, er at man uanstt hva folk sier til deg, slipper du å bli hårsår av det.:)

Du er som sylteagurken i cheeseburgern: alle får deg, men nesten ingen vil ha deg...:O)

Utroskap; er ikke bare et valg - men også en utrolig motbydelig måte å si farvel til sin kjære. Men vær ikke trist og lei, om kjæresten din skulle vise seg å være utro mot deg. Vær glad for at det finnes mennesker som bærer ut søpla for deg.. :-)


En gammel mann sitter og ser ned på kølla og sukker : Vi ble født
sammen,har opplevd livet sammen,hatt mye morro sammen,så hvorfor i helvete måtte du dø før meg....:O)


Det finnes briller for nærsynt og langsynt, men ikke for kortsynt og trangsynt...:O)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar