Totalt antall sidevisninger

onsdag 15. februar 2012

Onsdag =)

Toppen av uflaks: Å ha glutenallergi når dama har bollemus! ;)

Jeg sjekket merkelappen i nakken din, og det var som jeg trodde.
Du er MADE IN HEAVEN!!♥

En av de mest fantastiske mentale frihetene, er å drite i hva andre synes om deg ;)

Når det er rot i huset gjør jeg følgende:
1)oppretter en mappe på pcen merket med "rot i huset"
2)tar ett glass vin
3)klikker for å slette mappen,da får jeg spørsmål om jeg vil virkelig vil slette mappen "rot i huset"permanent
¤)jeg klikker ja,legger bena på bordet og koser meg med mer vin!!!
Ha en fin dag

TIL ALLE SOM ER FORELSKET I MEG: Jeg er ikke hjemme på Valentinsdagen, men sjokolade, blomster, kort, eller andre ting dere har lyst til å gi meg kan henges på dørhåndtaket. Finere gaver som f.eks. reiser og biler ber jeg om at sendes rekommandert. På forhånd takk. Kos og klem, glad i dere alle ♥ ;o)

Ta livet med ei klypa salt... En sitron, og en shot tequila :) Go helg!

Når alt kommer din vei, er du i feil kjørefelt. :)

Derfor er sex bedre enn fotball: Det er lov å bruke hendene, det er ingen pauser, banen er like god om vintern, du kan velge motstander og slappe av etter en skåring :)

Hvorfor får du betalt mer i sædbank enn i en blodbank?
Sperm er håndlaget. :)

Gjennom å si det man mener, så får man ikke så mange middagsinvitasjoner.=)

Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Hvorfor faller kvinner alltid for feil menn?... Det er fordi feil menn alltid sier de riktige tingene...:O)

Veit du korsen du ska få en nordlending til å høres ut som ei dua?
Næi...jo det e bare å peke og si: se der...så høre du: kor kor kor...

Gutten var til sesjon, legen sier, er du jøde? nei sier gutten, ja men du er jo omskåret sier legen, nei da sier gutten, æ e da trønder og det der e vanlig slitasje det sjø :-)

Har du kort lunte; så bør du ikke omringe deg med folk som tenner deg :-)

Det var to venninner som var på by-tur, da hun ene får se mannen sin komme ut av blomsterbutikken med roser. Faen! Nå må jeg ligge med beina i været hele helga!! Hm! Sier den andre, har du ingen vase da???:)

En mann med store smerter i magen fikk beskjed om å reise til doktoren for en skjekk. Legen fortalte at han måtte ta noen piller som skulle inn gjennom analen.Den første skulle han ta på hospitalen, og doktoren skulle hjelpe ham med den første. Ferdig med første pille sier doktoren at han må ta en till når han kommer hjem...Når mannen er kommet hjem får han hjelp av sin kone. Kona legger en arm på skuldra til mannen og er klar til å stikke, da mannen hyler ut!!
"Men i helvete, hva skriker du for??? jeg har ikke engang bynt å stikke den inn!" Sa kona.
"Nei det er ikke det, sier mannen. Men når jeg tenker meg om, hadde doktoren begge hendene på skuldra mi!!!!" ;)

Visdom : Å være ærlig er ikke alltid å si det man mener,
men alltid å mene det man sier.Det gjelder å ha mot til
å være som man er,og ikke miste motet fordi
man er som man er :)

Kvinnen var hos legen.Du er gravid,sa legen.
Vet du hvem faren er ? Hall-loo,sa kvinnen,
hvis du spiser en boks bønner,vet du hvem
av dem som fikk deg til å fise ? :)

Mannen kommer hjem og overrasker kona i seng med en neger. Aha, jeg har lenge hatt mistanke om at du var utro, og nå har jeg beviset, svart på hvitt.

Melding fra Blå Kors:
Siden kapasiteten ved senteret er sprengt, ambefales De å holde Dem full til over helgen...


Faren synests datteren gikk litt for utfordrende kledd, og sa til henne:
- Mamma kledde seg aldri slik, for å vekke interesse hos menn....
- Nei, sa datteren, og se hva hun endte opp med!


~♥~ En flørt er som en pille,
ingen kan forutsi bivirkningene. ~♥~









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar